Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeęu temu |
Autor |
Poruka |
pacovdlak Komesar

Pridruio: 26 Sep 2006 Poruke: 1691 Lokacija: Bresno Polje
|
Poslao: Čet Sep 06, 2007 5:35 pm Naslov: Postanske markice |
|
|
Ima li ovde kolekcionara? Ja sam amater, ali imam nege novije duplikate pa bih menjao lopatu novih za jednu staru. _________________
  |
|
Nazad na vrh |
|
 |
tram TS kompjuteras

Pridruio: 12 Avg 2006 Poruke: 165 Lokacija: beograd
|
Poslao: Pet Nov 28, 2008 12:26 am Naslov: |
|
|
ja! _________________
 |
|
Nazad na vrh |
|
 |
tram TS kompjuteras

|
Poslao: Pet Nov 28, 2008 12:26 am Naslov: |
|
|
khm khm... jel joŔ uvek važi ovo?  _________________
 |
|
Nazad na vrh |
|
 |
Hanibaal Komandant

Pridruio: 05 Maj 2006 Poruke: 7485 Lokacija: Pejovac / Novi Sad
|
Poslao: Pet Nov 28, 2008 12:39 am Naslov: |
|
|
tram :: | khm khm... jel joŔ uvek važi ovo?  |
Vadji, vadji...
Cek samo Paci da se pojavi. _________________ Nije vazno odakle sam, sve dok znades kuda putujem...
 |
|
Nazad na vrh |
|
 |
pacovdlak Komesar

|
Poslao: Pet Nov 28, 2008 1:19 am Naslov: |
|
|
Evo me. Ma uvek vazi, nije to kvarljiva roba. Samo, ja sam amater, bas onako. Imam nesto, i to uglavnom domace. _________________
  |
|
Nazad na vrh |
|
 |
tram TS kompjuteras

|
Poslao: Pet Nov 28, 2008 6:16 pm Naslov: |
|
|
hmm "lopatu novih za jednu staru"... odgovara mi
i ja sam amater, ne mogu reæi da sam sad neki ozbiljni kolekcionar, ali u poslednjih malo viŔe od godinu dana aktivno ih skupljam! sve ove domaæe koje su izlaze iz Jugomarke...
+ moj tata je kolekcionar, tako da imam(o) dosta starih, i srednje starih i novih...
+ deo sam www.postcrossing.com projekta poslednjih godinu dana, tako da imam sve veæu i veæu kolekciju fantastiènih markica iz maltene svih delova sveta! _________________
 |
|
Nazad na vrh |
|
 |
pacovdlak Komesar

|
Poslao: Sub Nov 29, 2008 6:06 pm Naslov: |
|
|